× Luk

Søg & book

Søg

Telefonisk rådgivning

89 88 11 67

Her finder du vores åbningstider.

Newsletter

Frequently Asked Questions

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål - i kronologisk rækkefølge fra søgning til booking af rejser og fra rejsen til skiområdet til turen tilbage.

  1. Søg og book

    1. Hvordan finder jeg den passende rejse?
    2. Hvilke former for indkvartering er der, og hvilke forskelle er der?
    3. Hvordan booker jeg?
    4. Er liftkortet inklusiv?
    5. Er der nogen fordele ved at booke ski- og snowboardkurser samt udstyr på forhånd?
    6. Hvilke rabatter er der?
    7. Hvor kort tid før kan jeg booke?
    8. Hvordan kan jeg indløse et eller flere gavekort?
    9. Hvornår skal jeg betale for rejsen, og hvilke betalingsmuligheder er der?
    10. Kan jeg booke noget ekstra til min allerede bookede rejse?
    11. Er babyer medforsikret gennem forældrene?
    12. Kan jeg booke en rejse på 2 uger?
    13. Kan jeg som mindreårig booke en rejse?
    14. Er mine data krypteret?

  2. Afbestilling af rejsen

    1. Hvordan kan jeg afbestille min bookede rejse?
    2. Hvordan kan jeg undgå afbestillingsudgifter?
    3. Er det bedst at bestille en rejseafbestillings- og rejseafbrydelsesforsikring?
    4. Hvordan gør jeg krav på den erstatning, som min afbestillings- eller rejseafbrydelsesforsikring gør mig berettiget til?

  3. Rejseforberedelser

    1. Hvornår og hvordan får jeg rejsepapirerne?
    2. Skal jeg selv medbringe sengelinned og håndklæder?
    3. Hvordan er køkkenerne i lejlighederne udstyret?
    4. Hvad skal jeg medbringe på min ferie? Findes der en huskeliste?

  4. Kørselsvejledning og ankomst

    1. Får jeg en vejviser, kort etc., når jeg har valgt en kør-selv-rejse?
    2. Hvilke transportmuligheder er der?
    3. Hvornår skal man senest checke ind?
    4. Hvordan får jeg det bedste ud af min ankomstdag?

  5. På stedet

    1. Skal jeg betale turistgebyrer?
    2. Skal jeg betale depositummet for lejligheden kontant eller med kreditkort?
    3. Hvornår får jeg mit depositum tilbage?
    4. Bliver ski- og snowboardkurser tilbudt?
    5. På hvilket sprog bliver der undervist på ski- og snowboardkurserne?
    6. Hvilken forplejning tilbyder husene?
    7. Hvor bliver maden serveret, når jeg har booket "forplejning" ekstra?

  6. Afrejse og hjemrejse

    1. Hvornår skal jeg checke ud?
    2. Er der mulighed for at stå på ski på afrejsedagen?
    3. Hvordan forløber afrejsen?

  7. Generelle spørgsmål

    1. Hvad er Nice-Price-garanti?
    2. Hvad er snegaranti?
    3. Hvad menes der med at booke "på forespørgsel"?
    4. Hvad er huse, som er kaldt "uspecificeret pension + stednavn“?
    5. Hvad betyder det, når det står "tilbudspris" efter navnet på et indkvarteringssted?
    6. Hvad betyder "uden forplejning", "1/2 pension" og "du/wc"?

  1. Søg og book

    1. Hvordan finder jeg den passende rejse?
      Ved du den dato, hvor du vil ud at rejse, skal du bruge søgemaskinen ”Søg & book”. Her kan du indskrænke din søgning til f.eks. rejsemål og antal personer. Alternativt har du mulighed for at se vores Rejsekategorier eller Last Minutes. Er det noget for dig med en usædvanlig uge med party og pister til en billig pris? Så er det måske noget for dig med vores events.
    2. Hvilke former for indkvartering er der, og hvilke forskelle er der?
      En udførlig oversigt over vores indkvarteringer finder du her.
    3. Hvordan booker jeg?
      Onlinebooking: Efter valg af bolig og værelseskategori bliver du vejledt gennem hele bookingprocessen.

      Telefonisk booking: Du er velkommen til at ringe til os . Hav venligst navne på alle deltagere samt fødselsdatoer på alle parat.
    4. Er liftkortet inklusiv?
      Som regel er liftkortet inkluderet i rejsens pris. Videre informationer heromkring findes her.
      Al info omkring tilføjelser til bookingen findes under punkt. 1.11 i FAQ's.
    5. Er der nogen fordele ved at booke ski- og snowboardkurser samt udstyr på forhånd?
      Ja, på grund af vores langfristede kontrakter med vores partnere betaler man mindre hos os for ski- og snowboardkurser eller udstyr i forhold til de lokale priser.
    6. Hvilke rabatter er der?
      Vi har mange rabatter som fke.s aldersrabatter og grupperabatter eller billigere priser for udlejning af udstyr. Videre informationer omkring rabatter og om hvordan man kan få dem for sin rejse, findes her.
    7. Hvor kort tid før kan jeg booke?
      Du har mulighed for at booke en rejse indtil hverdagen (man-fr) før ankomstdatoen. Ved kør-selv-rejse om lørdagen er det muligt at booke indtil ca. kl. 14 om fredagen. Ved kortfristede bookinger, ca. 2 uger før ankomstdato, er det kun muligt at betale med kreditkort, vælger man at booke telefonisk har man også muligheden for at betale pr. overførsel. Efter at vi har modtaget dokumentation på, at en onlineoverførsel er gennemført eller en kontantindbetaling er gået ind på vores konto, modtager du dine rejsepapirer omkring kl. 16 per e-mail (PDF-fil). Dokumentation for overførsler kan sendes til os pr. fax eller som scan, som sendes pr. e-mail. Ved kortfristede bookinger anbefaler vi grundliggende betaling med kreditkort
    8. Hvordan kan jeg indløse et eller flere gavekort?
      Der er to slags gavekort: Gavekort, som gælder pr. booking, og gavekort som gælder pr. person. På gavekort er der angivet, hvilken slags det er.

      Gavekort pr. person: I dette tilfælde er det muligt at indløse flere gavekortnumre pr. booking. Skulle værdien af gavekortene overstige rejseprisen for den pågældende rejse, er det ikke muligt at ”genbruge” et overskydende beløb, det falder ganske enkelt væk. Det er altså ikke muligt at tilgodeskrive det overskydende beløb.

      Gavekort pr. booking: Her er det kun muligt at indløse ét gavekortnummer pr. booking. Derudover er det i nogle tilfælde kun muligt at indløse gavekortet ved en bestemt mindstepris pr. person eller ved en bestemt mindstepris pr. booking (se info på selve gavekort).

      Gavekort kan indløses ved onlinebooking, dette er også angivet på gavekortet. Nummeret/numrene på gavekort skal angives i det sidste led af bookingsprocessen. Har du et/flere gavekort, som gælder pr. person, skal du angive nummeret/alle numrene i feltet ”gavekort” under ”1. rejsedeltager” (f.eks. 12345, 54321, 45678). Det første gavekortnummer gælder for ”1. rejsedeltager”, det andet nummer for „2. rejsedeltager” osv.
      Ved gavekort, der gælder pr. booking, bliver prisnedsættelsen tilskrevet „1. rejsedeltager”.

      Når nummeret/numrene på gavekortene de personlige oplysninger er angivet, skal du bekræfte ved at klikke på funktionen „BINDENDE BOOKING“. Derefter vil værdien af gavekortene blive fratrukket rejseprisen, og en ny prisoversigt vil poppe op med den endelige rejsepris. Herefter skal du endnu en gang klikke på ”BINDENDE BOOKING” for at endeligt booke.
    9. Hvornår skal jeg betale for rejsen, og hvilke betalingsmuligheder er der?
      Alle informationer onkring vores betalingsbetingelser findes her.
    10. Kan jeg booke noget ekstra til min allerede bookede rejse?
      Bookingtilføjelser (personer, udstyr, kurser, forlængelse/udvidelse af liftkort, forplejning) til allerede bookede rejser kan ske telefonisk eller pr. e-mail indtil kl. 14.00 på hverdagen før afrejse (man-fre), såfremt restbeløbet betales pr. kreditkort. Er rejsen oprindeligt booket med betaling pr. overførsel, bedes du telefonisk meddele os dine kortoplysninger. Skulle du i forvejen have betalt rejsen pr. kreditkort, trækkes restbeløbet automatisk fra din konto. Bookingtilføjelser, som ønskes betalt pr. overførsel, kan kun ske indtil 19 dage før rejsens begyndelse. Undtagelse heraf er tilføjelse af personer. Disse kan, såfremt der ikke forelægger andre betalingsmuligheder, også betales pr. overførsel med efterfølgende tilsendelse af gyldig kvittering.
    11. Er babyer medforsikret gennem forældrene?
      Babyer er medforsikret gennem forældrene, såfremt begge forældre har tegnet en forsikring og babyerne er meddelt os ved bookingen og dermed er angivet på rejsebekræftelsen.
    12. Kan jeg booke en rejse på 2 uger?
      Da størstedelen af vores rejser bliver tilbudt til 7 nætter, er en 2-ugers pakkerejse desværre ikke mulig. Det er dog muligt at booke to enkeltrejser efter hinanden (tjek venligst først om de er til rådighed!). Hvis du vil stå på ski på lørdagen mellem de to uger, skal du forlænge liftkortet til 7-dages, men kun til den første uge. Venligst informer os direkte efter gennemførsel af bookingen, dermed en tilsvarende sammenhængende bearbejdelse kan blive gennemført. Da det dog drejer sig om 2 selvstændige bookinger, vil alle nødvendige papirer blive sendt separat for hver uge.
    13. Kan jeg som mindreårig booke en rejse?
      • Hvis du er hovedtilmelder af rejsen og for tidspunktet for bookingen mindreårig, skal vi fra jeres side bruge en skriftlig erklæring fra forældrene at de er indforstået med rejsen. Send os venligst denne erklæring hurtigst denne erklæring pr. fax eller pr. post (brug venligst denne standardformular ), da bookingen ellers ikke kan bearbejdes.
    14. Er mine data krypteret?
      Vi benytter os af den nyeste krypteringsteknologi Secure Socket Layers (SSL), som skal beskytte dine personlige oplysninger og kryptere disse. SSL gælder som verdens mest sikre dataoverførselsmetode på internettet. Alle dataudvekslinger mellem din browser og vores webside, hvor der bliver givet adgang til personlige data, er krypteret og således sikrer man mod tab, manipulation, skader og fejl. Hos os er dine personlige oplysninger i sikre hænder!
      Yderligere information omkring beskyttelse af personlige data, finder du her.
  2. Afbestilling af rejsen

    1. Hvordan kan jeg afbestille min bookede rejse?
      Før rejsens begyndelse kan du til enhver tid afbestille din rejse. Afbestillingen skal gennemføres af hovedtilmelderen af rejsen, og afbestillingen skal ske skriftligt (e-mail). Omkostningerne ved afbestilling vil blive opkrævet i henhold til vores generelle forretnings- og rejsebetingelser (punkt 4).. Har du spørgsmål til afbestillingsomkostninger vedrørende en konkret rejse, send os venligst en e-mail. Modtager vi afbestillingen udenfor vores åbningstider, er det gældende afbestillingstidspunkt den følgende hverdag (man-fre).
    2. Hvordan kan jeg undgå afbestillingsudgifter?
      Hvis du samtidig med din afbestilling har en anden person, som kan overtage din plads og rejse i stedet for dig, vil det kun koste et ombookingsgebyr på 150 kr. pr. pers. Ved ombookingen overtager den stedfortrædende rejsedeltager alle bookede serviceydelser (undtaget er forsikringer).
    3. Er det bedst at bestille en rejseafbestillings- og rejseafbrydelsesforsikring?
      Afbestillings- og rejseafbrydelsesforsikringen er så vigtig, at vi endda pr. lov er forpligtede til at tilbyde dig disse forsikringer. En afbestillingsforsikring sikrer, at du får erstattet hele beløbet af afbestillingsomkostningerne (fratrukket et mindre beløb), omkostningerne kan være på helt op til 90 % af rejseprisen, hvis du f.eks. er nødt til at afbestille af en erstatningsberettiget grund (f.eks. sygdom). Så spar dig selv for eventuelle ærgelser over at skulle betale de fulde afbestillingsomkostninger, vi anbefaler på det kraftigste at tegne en afbestillings- og rejseafbrydelsesforsikring!
    4. Hvordan gør jeg krav på den erstatning, som min afbestillings- eller rejseafbrydelsesforsikring gør mig berettiget til?
      Har hovedtilmelderen afbestilt en rejsedeltager, får hovedtilmelderen tilsendt en ny regning, af denne fremgår afbestillingen af rejsedeltageren. Hvis der er blevet tegnet en afbestillings- eller rejseafbrydelsesforsikring for den pågældende rejse, og er grunden til afbestillingen er erstatningsberettiget, skal du henvende dig direkte til rejseforsikringsselskabet (og IKKE os) med det policenummer, som du har fået, for at få erstatning. Policenummeret er det samme som rejsebekræftelsens/regningens nummer. Forsikringsselskabets kontaktdata finder du på forsikringspolicen. Forsikringsselskabet kan også fortælle dig, hvilke dokumenter, du skal indsende for at få erstatningen udbetalt (f.eks. afbestillingsbekræftelse, lægeattest). Vær opmærksom på, at afbestilling skal anmeldes til forsikringen, og det inden den pågældende rejses start.
  3. Rejseforberedelser

    1. Hvornår og hvordan får jeg rejsepapirerne?
      Alle rejsepapirer bliver tilsendt pr. e-mail ca. 10-14 dage før rejsens start. Rejsepapirerne er vedhæftet e-mailen som PDF-dokument. For at læse PDF-dokumenter skal man have installeret Acrobat Adobe Reader på sin computer, har du ikke dette program, kan du downloade det ganske gratis. Du finder et link til gratis downloading i e-mailen. I tilfælde af, at du ikke har angivet en e-mail, får du rejsepapirerne tilsendt pr. post. I begge tilfældes udstedes værdikupon/voucher kun til hovedtilmelderen af rejsen, gælder dog alle rejsedeltagere.
    2. Skal jeg selv medbringe sengelinned og håndklæder?
      Om sengelinned og håndklæder forefindes i din lejlighed, og om disse kan lejes på stedet, kan du læse dig til i boligbeskrivelsen. På hoteller og i pensioner er sengelinned og håndklæder altid inkluderet.
    3. Hvordan er køkkenerne i lejlighederne udstyret?
      Køkkenet er som regel udstyret med service, gryder, komfur og ovn/mikroovn. Opvaske- og rengøringsmiddel samt toiletpapir skal man selv medbringe. Ellers kan alt dette også købes i det lokale supermarked.
    4. Hvad skal jeg medbringe på min ferie? Findes der en huskeliste?
      Ja, alt, hvad der er vigtigt at huske at medbringe, kan du se på denne huskeliste. Printversion

      Vigtige papirer og penge

      • Rejsepapirer
      • VISA-/MasterCard
      • Kontanter (landets valuta)
      • Rejsepas
      • For udenlandske borgere, evt. visum
      • Det gule sygesikringsbevis eller det internationale sygesikringsbevis

      Udstyr

      • Ski/snowboard
      • Stave
      • Ski-/snowboardstøvler
      • Evt. hjelm (i Østrig og Italien er hjelm påkrævet til børn til og med 14 år)
      • Evt. støvletørrer
      • Evt. rygsæk eller mavebælte til når man er på pisterne
      • Evt. liftkort-ur "Swatch-Access"
      • Evt. skivoks

      Ski-/snowboardtøj

      • Ski-/snowboardjakke
      • Ski-/snowboardbukser
      • Hue
      • Pandebånd
      • Skisokker
      • Goggles
      • Solbriller
      • Skihandsker
      • Halstørklæde
      • Evt. skimaske
      • Fleecepullover/-jakke
      • Skiundertrøje i åndbart materiale
      • Lange skiunderbukser

      På pisterne

      • Solcreme med en høj beskyttelsesfaktor
      • Læbebalsam med beskyttelsesfaktor
      • Lommetørklæder
      • Mobiltelefon
      • Førstehjælpssæt
      • Lille rygsæk

      Ved ferieophold i lejligheder

      • Opvaskemiddel
      • Viskestykker
      • Toiletpapir
      • Ved valg af selvforplejning: Mad og drikke (Venligst vær opmærksom på bestemmelserne vedr. bagage ved bookning af transport gennem os. Flere infos her.)
      • Håndklæder
      • Evt. sengelinned/sovepose

      Ved kør-selv-rejser

      • Snekæder
      • Arbejdshandsker
      • Isskraber til vinduer, spray med antifrost-væske, lille kost
      • Sikkerhedsvest
      • Kørselsvejledning
      • Bil-atlas

      Til fritiden

      • Spil
      • Skrivetøj
      • Læsestof

      Diverse

      • Forplejning til undervejs (Myslibarer, kiks,drikkevarer)
      • Foto-/videokamera og batterier, evt. oplader
      • Medicin etc. (Creme til ømme muskler, Panodil, plaster)
      • Personlig pleje (Badeartikeler, tøj, hjemmesko/badetøfler, evt. bikini/badedragt/-bukser)
      • Handsker/vanter
      • Vækkeur
      • Til småreparationer: sytøj /sikkerhedsnål, saks og tape
      • Fyrfadslys
      • Lighter/tændstikker
      • Lommelygte
      • Plastikpose


      Huskeliste (printversion)

  4. Kørselsvejledning og ankomst

    1. Får jeg en vejviser, kort etc., når jeg har valgt en kør-selv-rejse?
      Nej. Sammen med rejsedokumenterne modtager du en link til en gratis ruteplanlægger, hvormed du kan opstille en nøjagtig rutebeskrivelse. Hvis du vil planlægge din rejse inden du modtager rejsedokumenterne, finder du på siden for destinationen under "Vejviser" en oversigt og et link til en ruteplanlægger. Dermed er det nemt at finde vej til destinationen.
    2. Hvilke transportmuligheder er der?
      En oversigt over alle mulige transportformer samt nærmere info derom, finder du her.
      Hvilke transportformer, der er mulige for den valgte destination, ser man på transportsymbolet på siden for destinationen. Når man har booket en rejse hos os, får man alle nødvendige dokumenter med detaljerede informationer tilsendt sammen med rejsepapirerne.
    3. Hvornår skal man senest checke ind?
      Som regel sker check-in lørdag eftermiddag på ankomstdagen. Nærmere information står i dine rejsepapirer, og såfremt der er guide, fås informationerne også af denne. Hvis du først ankommer efter kl. 18, er det vigtigt, at du kontakter indkvarteringen i rette tide.
    4. Hvordan får jeg det bedste ud af min ankomstdag?
      Gå f.eks. en spadseretur i området, gå på shoppingtur eller udnyt muligheden til at deltage i et af de mange lokale aktivitetstilbud. Vil du hellere ud og bruge tiden på pisterne, er der mulighed for at købe et én-dags- eller et halvdagsliftkort ved liftstationernes kasse. På alle skisteder er der mulighed for at få opbevaret bagage, i Frankrig koster det dog nogle steder et mindre gebyr.
  5. På stedet

    1. Skal jeg betale turistgebyrer?
      Der skal betales turistgebyrer i mange lande og disse gebyrer ligger på mellem 0,20-2,50 € pr. pers. pr. nat. Ved rejser til Østrig kan turistgebyrerne for det meste betales til os og kan ses i bookingsprocessen. Er dette ikke tilfældet, så vil det stå angivet under "Obligatoriske udgifter på stedet" under beskrivelsen af den valgte bolig. I Frankrig og Schweiz skal turistgebyret betales på destinationen. For information omkring, hvor meget et turistgebyr ligger på, se information under den pågældende boligs pristabel.
    2. Skal jeg betale depositummet for lejligheden kontant eller med kreditkort?
      Ved betalingen af depositum er betaling med følgende kreditkort muligt (f.eks. Mastercard, Visa, American Express, Diners). Det er dog også muligt at betale med kontanter.
    3. Hvornår får jeg mit depositum tilbage?
      Hvis lejligheden bliver forladt i samme stand, som før indflytning, og der ingen skader er, vil depositummer betalt i kontanter blive tilbagetilbetalt på afrejsedagen af husets receptionen eller af skiguiden. Ved depositummer betalt pr. kreditkort vil det blokerede beløb blive frigivet på kontoen få dage efter afrejsen.
    4. Bliver ski- og snowboardkurser tilbudt?
      På mange skisteder tilbyder vi ski- og snowboardundervisning. Er det ikke muligt at vælge kurser i bookingprocessen, kan man booke det ønskede hos den lokale skiskole på den pågældende destination.
    5. På hvilket sprog bliver der undervist på ski- og snowboardkurserne?
      Disse bliver foruden landets sprog og tilbudt på engelsk.
    6. Hvilken forplejning tilbyder husene?
      Du kan vælge mellem lejligheder uden forplejning, pensioner med morgenmad og hoteller med 1/2 pension, helpension eller All Incl. For informationer om den ønskede forplejningsform, se vores sider over boligmuligheder.
    7. Hvor bliver maden serveret, når jeg har booket "forplejning" ekstra?
      Har du booket forplejning, bliver maden serveret i en nærliggende restaurant eller på et nærliggende hotel.
  6. Afrejse og hjemrejse

    1. Hvornår skal jeg checke ud?
      Tidspunktet for check-out skal ske omkring kl. 9 om morgenen på afrejsedagen. Nærmere information finder du i dine rejsepapirer, eller såfremt der er en guide, fås informationerne også af denne.
    2. Er der mulighed for at stå på ski på afrejsedagen?
      Hvis du ønsker at komme ud på pisterne på afrejsedagen også, er der mulighed for at forlænge dit liftkort mod en merpris enten telefonisk eller pr. e-mail indtil kl. 14 på hverdage (man-fre) før ankomstdato, eller du kan selv gøre det på skistedet, dog til en dyrere pris. Mere info, se også punkt 1.9. Der er mulighed for at få bagage opbevaret indtil afrejse, dog nogle steder mod gebyr. Nogle steder er der også muligt at få sig et bad efter den sidste tur på pisterne (gebyr kan forekomme).
    3. Hvordan forløber afrejsen?
      Såfremt du har booket transport gennem os, får du her alle informationer onkring forløbet på afrejsedagen.
  7. Generelle spørgsmål

    1. Hvad er Nice-Price-garanti?
      Skulle du gå hen og finde en rejse hos et andet rejsebureau, hvor rejsen er magen til en af vores rejser(med helt de samme ydelser), så send tilbuddet til os, før du booker, og vi garanterer dig en bedre pris: Prisen på rejsen hos det andet rejsebureau, slår vi med et tilbud om at give dig vores rejse 75 kr. billigere end deres! Men vi er sikre på, at du ikke finder bedre priser end vores! For med vores rabatter sparer du mest muligt (se punkt 1.5).
    2. Hvad er snegaranti?
      Skulle det ske, at der 10 dage før rejsestart (dvs. før ankomstdagen) pga. snemangel gennemgående er mindre end 40 % lifte åbne af de i det bookede liftkort inkluderede lifte, kan du/I helt uden omkostninger ombooke til en anden skirejse inden for det samme tidsrum (såfremt der er pladser fri; ved ombooking gælder den pris for den nye rejse, som der var på tidspunktet for den første booking*; snegarantien gælder kun rejser fra 29-12-14 til og med 14-03-15). For at gøre krav på garantien, skal du kontakte os på præcis deadline-dagen for snegarantien (10 dage før rejsens begyndelse/ankomstdag, f.eks. om onsdagen ugen før såfremt ankomstdagen er en lørdag) enten telefonisk eller pr. e-mail.
    3. Hvad menes der med at booke "på forespørgsel"?
      „Booking på forespørgsel“ betyder, at det ønskede værelse ikke er en del af vores kontingenter og – efter din bindende booking - at vi først skal forespørge på værelset hos indkvarteringen. Bekræfter indkvarteringen, at værelset ledigt, vil du få tilsendt din rejsebekræftelse/regning pr. post eller pr. e-mail. Skulle værelset ikke være ledigt, kontakter vi dig omgående. Derudover afbestilles bookingen gratis. Naturligvis vil vi selvfølgelig prøve at finde et tilsvarende alternativ til dig. Det alternativ, vi finder, er naturligvis ikke et bindende tilbud, det er helt op til dig, om du vil booke det.
    4. Hvad er huse, som er kaldt "uspecificeret pension + stednavn“?
      Hvis indkvarteringstedets navn ikke bliver vist, og der i stedet står „uspecificeret pension“ + stednavn“, får man af skiguiden eller af turistinformationen først på selve destinationen at vide, i hvilken pension man skal bo i. Vores ”uspecificerede pensioner” er pensioner, som tilbyder morgenmad og hyggelige værelser med bad eller douche og wc. Det kan ikke garanteres, at en gruppe kan blive indkvarteret samme sted.
    5. Hvad betyder det, når det står "tilbudspris" efter navnet på et indkvarteringssted?
      Nogle huse er at finde to gange i oversigten: med "tilbudspris" skrevet efter navnet på huset og uden. Når der står "tilbudspris", betyder det, at vi kan tilbyde nogle værelser/lejligheder til ekstra billige priser. Der er ingen forskel på alm. værelser/lejligheder, og "tilbudspris"-værelser/lejligheder. Det kan derfor betale sig at checke "tilbudspris"-indkvarteringerne for frie sengepladser. Nærmere informationer omkring søgning efter indkvarteringer, se her.
    6. Hvad betyder "uden forplejning", "1/2 pension" og "du/wc"?
      Uden forplejning = dvs. selvforplejning
      M. morgenmad = overnatning med morgenmad
      1/2 pension = overnatning med 1/2 pension (morgenmad + aftensmad)
      Helpension = overnatning med helpension (morgenmad + frokost + aftensmad)
      All Incl.= All Inclusive (præcise ydelser, se boligbeskrivelse)
      Bad/wc = værelset har bad med badekar og wc



SnowTrex ist eine Marke der
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Köln
Tel.: +49 (0)221 33 60 60
0,14 €/Min. dt. Festnetz, Mobil max. 0,42 €/Min.
info-de@snowtrex.com
www.snowtrex.de
Geschäftsführer:
Andreas Rühl, Thomas Bartel
Amtsgericht Köln, HRB 31998
USt.-ID: DE 813 076 768
Bankverbindung:
Commerzbank Köln
Konto: 120 586 300
BLZ: 370 400 44
SØG & BOOK
der søges i databanken...
Alle posts
Alle tweets
Alle posts
Alle videoer